Monday, March 1, 2010

Kek Lobak Merah Tahun Baru

Dah lama tak der entry kan... Sejak hard-disk crashed aritu, waktu macam susah sangat nak cari. Phobia pun ye jugak, ada gak hasil kerja yg dah hilang jejak kerana kerosakan hard-disk tu... . Dah terlanjur ada kesempatan ni, kita update la sikit...

2 biji Carrot Cake hasil projek pembukaan tahun 2010. Dah la hasil kerja tak memuaskan, kamera pun cam segan2 jer nak menembak...


Yang ni permintaan anak buah... dah lama dia ngidam... deko tidak sepenuhnya dari ide kita tp hasil campurtangan dia jugak.

Yang ni tempahan dari Ziezie Sg Choh untuk suami terchenta. Minta bentuk 4 segi dan deko sempoi. Ni jer yg dapat kita persembahkan.
Lama jugak tak mendeko kek2 sebegini... macam serba tak kena dibuatnya...
Anyway, special thanks to Ziezie eventhough it's late...

No comments: