Wednesday, March 24, 2010

Fancy Cookies - My Hearts for you

Bluessss in love...
Pink Frames
Pink Frame - flower@center
Pink Frame - flower at the edge
A box of hearts
Pile of hearts

Fancy Cookies Collections


Garden Theme


Dinosaurs


Heart Shapes



Tuesday, March 2, 2010

Wedding Favours

Hand-painted cookies for specially occassion. Individually packed in clear plastik pouch.

Monday, March 1, 2010

Surprise Birthday Cake for Suzinor


It was done sometime in 2009. I could really not remember the date. ...shows that i'm old already... hehehe...

Worked together with LynnSham on decorations made everything so simple and easy to complete in-time.All the chocolate works done by LynnSham...This is Suzi the birthday mom... not a girl anymore... hahahaha...So, I cupped the remain batter...

Kek Lobak Merah Tahun Baru

Dah lama tak der entry kan... Sejak hard-disk crashed aritu, waktu macam susah sangat nak cari. Phobia pun ye jugak, ada gak hasil kerja yg dah hilang jejak kerana kerosakan hard-disk tu... . Dah terlanjur ada kesempatan ni, kita update la sikit...

2 biji Carrot Cake hasil projek pembukaan tahun 2010. Dah la hasil kerja tak memuaskan, kamera pun cam segan2 jer nak menembak...


Yang ni permintaan anak buah... dah lama dia ngidam... deko tidak sepenuhnya dari ide kita tp hasil campurtangan dia jugak.

Yang ni tempahan dari Ziezie Sg Choh untuk suami terchenta. Minta bentuk 4 segi dan deko sempoi. Ni jer yg dapat kita persembahkan.
Lama jugak tak mendeko kek2 sebegini... macam serba tak kena dibuatnya...
Anyway, special thanks to Ziezie eventhough it's late...